2014. március 16., vasárnap

Mondd meg...


Mondd meg  ki is  vagyok én
és miért keresem a nyíló orgona
illatát ha a tavasz jő,
és miért vágyom ölelni a csendbe
fulladt   partot köröttem,
ha széthordja a   szél, a  lépteimben
mormogott igéket mögülem.

Mondd meg ki is vagyok én
és miért keresem a fűben búvó
ciriplő tücsök dallamát,
és miért vágyom a megnyíló ég alatt
nevén szólítani kicsiny  csillagomat
ha  lezárt szemhéja alól, könnyét ejti
és eső mossa az elszáradt avart.

Te tudod ki  is vagyok én
és miért keresem  ifjúságom
havakban hulló nyarait,
miért vágyok a zöld dombok hátán
magányosan megpihenni
és ha megkérdik tőled, ismered talán
keresed régen elfeledett nyomát
hol a fűzfák suttognak ezer mesét,
és a folyó dúdolja búsan még a  dalát.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése